نحوه ثبت شرکت (قسمت اول)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 165
نویسنده : محمد

نحوه ثبت شرکت: هر آنچه را که می خواهید درک کنید

ثبت یک شرکت نشان می دهد که انجام اقدامات لازم برای ایجاد یک نهاد تجاری برای تجارت شما در یک وضعیت بسیار گسترده و کسب مجوزها و مجوزهای لازم برای کار کردن. 3 دقیقه خواندن
ثبت شرکت: این چیست؟

ثبت یک شرکت نشان می دهد که انجام اقدامات لازم برای هر یک از نهادهای ذیربط برای تجارت شما در یک وضعیت بسیار گسترده و کسب مجوزها و مجوزهای لازم برای کار در تجارت.

در هر مرحله برای ثبت نام مشاغل نیاز دارید که فقط در مورد گزینه های خود فکر کنید ، فرم های لازم را تکمیل و ثبت کنید و بنابراین هزینه تشکیل پرونده و ثبت نام را بپردازید. مگر در مواردی که ساختار تجاری ، تملک و فعالیتهای شما آسان باشد ، به توصیه یک تاجر و وکیل برای ثبت شرکت می خواهید.
مراحل ثبت شرکت
1. نام شرکت را انتخاب و رزرو کنید

شما می خواهید یک بار به دنبال اطلاعات دولت در مورد اسامی استخدام شده توسط شرکت های مد روز در ایالت و شرکت های مستقر در کشورهای جایگزین که دارای صلاحیت تلاش برای تجارت در آن کشور هستند ، شرکت خود را انتخاب کنید. برای جلوگیری از سردرگمی ، قوانین ایالتی 2 بنگاه را از داشتن نامهای مشابه منع می کنند ، بنابراین در مورد گزینه های زیادی که مایل به استفاده از آن هستید فکر کنید فقط در صورت غیرقابل دسترسی بودن گزینه عالی شما. با احتساب دولت ، شرکت ها ممکن است مجبور به مالکیت "Incorporated" ، "Corporation" ، "Inc." یا "Corp." به عنوان بخشی از نام آنها شوند و LLC ممکن است مجبور به استفاده از "LLC" یا "Limited" یا یک چیز باشد. به نام آنها مشابه

اگر تصمیم به کار کردن در زیر نام جداگانه ای دارید ، باید "نام و نام خانوادگی فرضی / مشاغل به عنوان تجارت" را با دولت و / یا دولت های بومی خود ثبت کنید.





:: برچسب‌ها: نحوه ثبت شرکت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com